Formulář pro uplatnění reklamace
Tento formulář vyplňte a odešlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.topfiltr.cz
Společnost: EKOFILTR spol. s r. o.
Se sídlem: Divnice 134, 763 21 Slavičín
IČ/DIČ: 45467587, CZ45467587
E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefonní číslo: 577 341 305
Spotřebitel:
Jméno a příjmení: …………………………………………………………………………………..................
Adresa: ……………………………………………………………………………………………......................
Telefon a e-mail: ……………………………………………………………………………………................
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dne …………………………….… jsem ve vašem obchodě www.topfiltr.cz vytvořil objednávku
č. ……………………………....................................
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
……………………………………………………………………………………………………………..................
……………………………………………………………………………………………………………..................
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
……………………………………………………………………………………………………………..................
- Datum objednání: ……………..….………….. datum obdržení: …………….…….………….
- Číslo objednávky: ………………………………………..
- Peněžní prostředky za zakoupené zboží byly uhrazeny:
……………………………………………………………………………………………………….......................
- V případě vyřízení reklamace vrácením kupní ceny, nebo v případě nedodržení lhůty vyřízení reklamace v zákonné lhůtě žádám vracení kupní ceny formou:
☐ poštovní poukázky na adresu, nebo
☐ převodem prostředků na bankovní účet č. ..…….…………..……………………………............
V ……………………………………..……………….…….. Dne ……………………………………………......
_____________________________________
Jméno, příjmení a podpis spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ……………………………………………….
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.